Робота зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у м. Києві здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297, з метою забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина України на звернення та задоволення законних прав і інтересів, упередження виникнення непорозумінь та конфліктних ситуацій, всебічного розгляду кожного звернення громадянина, проведення роз’яснювальних консультацій, прозорості в роботі, формування позитивного іміджу податкових органів.
Питання роботи зі зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Головного управління ДПС у м. Києві, адже право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.
З початку року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшло 4116 письмових звернень громадян, що на 2900 звернень менше, ніж за 2021 рік (7016), з них: 4116 заяв (100 відс.), 0 скарг (0 відс.), 0 пропозицій (0 відс.).
Усі звернення розглянуто, опрацьовано, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
З початку року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшли:
1 повторне звернення громадян (2021 рік – 0 звернень);
3 неодноразових звернення громадян (2021 рік – 0 звернень);
14 колективних звернень від 51 громадянина, що на 40 звернень менше, ніж за 2021 рік (2021 рік – 54 звернення від 916 громадян).
Протягом 2022 року скарг до Головного управління ДПС у м. Києві не надходило (2021 рік – 0).
Найбільшу питому вагу у загальній кількості займають звернення щодо податкової політики – 4116 (100 відс.), з них:
2751 – податок на доходи з фізичних осіб;
391 – контрольно-перевірочна робота;
338 – податкова звітність;
220 – реєстрація та облік платників податків;
195 – єдиний соціальний внесок;
145 – податок на майно;
34 – реєстраційні номери облікових карток платників податків;
32 – інформування про ухилення від оподаткування;
5 – єдиний податок;
5 – виконання судових рішень.