Робота зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у м. Києві здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній податковій службі України та її територіальних органах, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 15.06.2020 № 297, з метою забезпечення реалізації конституційного права кожного громадянина України на звернення та задоволення законних прав і інтересів громадян, прозорості в роботі податкових органів та формування їх позитивного іміджу.
Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямів діяльності Головного управління ДПС у м. Києві, адже право на звернення є одним з прав, закріплених Конституцією України.
За січень – вересень 2024 року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшло 4902 письмових звернення громадян, що на 355 звернень більше, ніж за відповідний період 2023 року (4547), з них: 4899 заяв (99,9%), 0 скарг (0 %), 3 пропозиції (0,1%).
Усі звернення розглянуто, опрацьовано, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.
За січень – вересень квартали 2024 року до Головного управління ДПС у м. Києві надійшли:
20 анонімних звернень (січень – вересень 2023 року – 7 звернень);
20 колективних звернень від 185 громадян (січень – вересень 2023 року –45 звернень від 520 осіб);
3 неодноразових звернення громадян (січень – вересень 2023 року – 9 звернень);
4 повторних звернення громадян (січень – вересень 2023 року – 15 звернень);
2 дублетних звернення громадян (січень – вересень 2023 року – 6 звернень).
Всі звернення (4902) стосувались питань фінансової, податкової, митної політики, в т.ч.:
з питань єдиного соціального внеску 548 звернень (11 відс.);
з питань податкової політики – 4354 (89 відс.), з них з питань:
податку на майно – 1905;
податку на доходи з фізичних осіб – 1574;
проведення контрольно-перевірочної роботи – 613;
реєстрації та обліку платників податків – 89;
інформування про ухилення від оподаткування – 85;
податкової звітності –43;
реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 28;
єдиного податку – 9;
податку на додану вартість – 4;
податку на прибуток підприємства – 3;
акцизного податку – 1.