В умовах карантинних обмежень Головне управління ДПС Києва впроваджує нові канали зв’язку з платниками, які допомагають уникнути прямого контакту, однак зберігають за платником можливість безпосередньо звернутися до податкової.
Віднедавна, наші працівники отримали можливість розглядати заперечення за допомогою Skype. Сьогодні ж фахівці департаменту податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування столичної податкової провели перший розгляд заперечень у форматі онлайн.
Короткий опис кейсу, або як все відбувалося?
Підприємство подало заперечення на акт документальної перевірки, яка була проведена до запровадження мораторію. У своєму заперечені платник повідомив про намір брати безпосередню участь у розгляді заперечення.
Тож, у визначені Податковим кодексом терміни, фахівці столичної податкової зв’язалися з підприємством та повідомили його посадових осіб про можливий час проведення розгляду заперечення, а також запропонували провести його у онлайн форматі, як того вимагають карантинні обмеження.
Skype call відбувся у визначений час, всі питання щодо заперечення були вирішені у робочому порядку.
Як виявилося, такий формат роботи навіть більш зручний для платників, адже окрім мінімізації контактів в умовах карантину, платникам не потрібно витрачати час на дорогу, аби доїхати до місця зустрічі.
Нагадуємо, якщо платник податків виявив бажання особисто приймати участь у розгляді його заперечень, в умовах карантину це можливо здійснити за допомогою Skype:
1. Департамент податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування: DPS_ Audit;
2. Управління адміністрування податків з юридичних осіб та Управління контролю за обігом підакцизних товарів та адміністрування акцизного податку: Zaperechennya;
3. Управління податкових перевірок фізичних осіб та Управління адміністрування податків з фізичних осіб: Dps_ Kpr