«У разі незгоди з даними, вказаними у ППР, платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних», – повідомив в.о. заступника начальника податкової м. Києва Дмитро Аленін.
Так, платники податку можуть звірити в контролюючих органах дані щодо:
– об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
– розміру загальної площі об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
– права на користування пільгою із сплати податку;
– розміру ставки податку;
– нарахованої суми податку.
При виявленні розбіжностей у даних ППР і оригіналах документів на власність нерухомості, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає нове ППР.
Нагадуємо, що ППР надсилаються платникам у термін до 01 липня та сплачуються протягом 60 днів з моменту вручення такого ППР.
З повною версією виступу Дмитра Аленіна можна ознайомитися за посиланням: https://cutt.ly/8n7KXMM.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :