Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що особливості проведення коригувань у Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) регламентовано розділом V Порядку заповнення та подання податковими агентами зазначеного Розрахунку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4 (із змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 15 грудня 2020 року № 773).
Так, якщо юридичною особою, що має відокремлені підрозділи, подано Розрахунок, який містив у своєму складі лише додатки 4 ДФ до Розрахунку з типом «Звітний» або «Звітний новий» і не містив додатки щодо відомостей про суми нарахованого єдиного внеску по застрахованих особах, то такою юридичною особою (головним підприємством), у разі необхідності проведення коригувань після закінчення терміну подання таких Розрахунків, подається Розрахунок з типом «Уточнюючий».
Аналогічний порядок виправлення помилок застосовується до платників, які не мають відокремлених підрозділів.
Звертаємо увагу, що детальні роз’яснення щодо виправлення помилок у Розрахунку після закінчення строку подання Розрахунку з типом «Звітний» або «Звітний новий», допущених платниками, які мають відокремлені підрозділи, що не уповноважені нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) податок до бюджету, надано листом ДПС України від 13 липня 2021 року № 15832/7/99-00-04-03-01-07.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :