Про можливості сервісу «Електронний кабінет», переваги подання звітності в електронному вигляді, а також новації в порядку функціонування Електронного кабінету, розповіли фахівці Головного управління ДПС у м. Києві під час чергового засідання «круглого столу» для представників бізнесу столиці.
Відкриваючи захід, заступник начальника Головного управління ДПС у м. Києві Вадим Дідок повідомив: «Майже 99 % сервісів та послуг вже оцифровано, проте ДПС постійно працює над можливістю їх зростання. Наразі, в Електронному кабінеті можна отримати 126 адміністративних послуг та скористатися 100 сервісами».
Фахівці податкової Києва звернули увагу онлайн слухачів на те, що з 21 травня 2021 року змінився порядок функціонування Електронного кабінету. Зокрема, введені нові правила листування платника податків з ДПС через Електронний кабінет та врегульовано порядок повідомлення органами ДПС про помилки у його роботі. Крім того, податківці, наголосили, що вхід у приватну частину Електронного кабінету здійснюється виключно за наявності кваліфікованого електронного підпису.
Наприкінці заходу податківці надали відповіді на запитання платників.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :