«Протягом січня – жовтня 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 415 звернень від столичних платників податків. Порівняно з аналогічним періодом 2020 року кількість звернень зменшилася на 122 звернення, або на 29 %», – про це розповіла начальник столичної податкової Злата Лагутіна.
Щодо тематики порушених питань, то переважна більшість (65 звернень), стосуються нарахувань в інтегрованих картках платників.
Крім того, звернення на сервіс «Пульс» від громадян столиці надходили з питань списання податкового боргу з ЄСВ та щодо отримання довідок, адміністративних послуг та роботи центрів обслуговування платників.
Всі звернення, які надійшли на адресу Головного управління ДПС у м. Києві, були оперативно опрацьовані, про вжиті заходи поінформовано заявників.
Також Злата Лагутіна додала: «З початку 2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві забезпечено своєчасний розгляд 607 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія».
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС: