Вчора, 06 грудня, розпочалися навчання з працівниками столичних центрів обслуговування платників щодо підвищення якості володіння англійською мовою.
Навчальна програма спрямована на підвищення рівня кваліфікації працівників центрів обслуговування платників під час спілкування із відвідувачами з різних країн та формування довіри іноземних громадян до податкової служби України.
Навчання проходить в мінігрупах. Так, протягом чотирьох місяців фахівці ЦОП будуть удосконалювати свої знання у володінні англійською мовою, зокрема опанують спеціальну професійну лексику.
Нові знання, які здобудуть працівники столичних ЦОП допоможуть подолати мовний бар'єр, сприятимуть формуванню більш якісних комунікаційних можливостей.
Зауважимо, що проєкт реалізується за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ). У Головному управлінні ДПС у м. Києві таке професійне навчання іноземної (англійської) мови для співробітників ЦОП запроваджено вперше.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС: