«Протягом 11 місяців 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 447 звернень від фізичних та юридичних осіб, що на 136 звернень, або на
30 % менше ніж за аналогічний період минулого року. Найбільшу питому вагу склали звернення щодо нарахувань в інтегрованих картках – 79 звернень (18 %) та списання податкового боргу з ЄСВ – 56 звернень (13 %)», – зазначила начальник столичної податкової Злата Лагутіна.
Також вона додала, що протягом січня – листопада 2021 року столичною податковою забезпечено своєчасний розгляд 641 звернення, яке надійшло на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія».
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС: