«Протягом 2021 року на сервіс «Пульс» надійшло 493 звернення від столичних платників податків. У порівнянні з 2020 роком кількість звернень на сервіс «Пульс» зменшилася на 129 звернень, або на 26 %», – про це повідомила начальник податкової м. Києва Злата Лагутіна.
Переважна більшість питань, порушених заявниками у зверненнях на сервіс «Пульс», стосувалася нарахувань в інтегрованих картках платників (93 звернення).
Крім того, начальник столичної податкової зауважила, що протягом січня – грудня 2021 року Головним управлінням ДПС у м. Києві забезпечено своєчасний розгляд 691 звернення, яке надійшло на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія».
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
Підписуйтеся на канали інформування ДПС: