Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, що у разі зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків (прізвища, місця реєстрації тощо) фізичній особі необхідно подати заяву за ф. № 5ДР (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року № 822) до податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи, або до будь-якого податкового органу, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.
Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:
– до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;
– до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.
З переліком документів, необхідних для зміни даних, які вносяться до облікової картки фізичної особи – платника податків, а також вимогами до них, порядком та способом їх подання можна ознайомитися за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/data/material/000/430/536124/1_K_Vidacha_kartki_platnika_podatk_v.pdf
Фізичні особи – платники податків можуть подати заяву за ф. № 5ДР (електронна форма F1314701) та скановані копії документів засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – ІТС «Електронний кабінет»), вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
З рекомендаціями щодо подання відомостей для реєстрації фізичної особи та/або внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами ІТС «Електронний кабінет» фізичні особи можуть ознайомитися на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці: «Головна/Фізичним особам/Подання відомостей для реєстрації фізичної особи/внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами ІТС «Електронний кабінет».