«Протягом семи місяців 2022 року на сервіс «Пульс» надійшло 209 звернень від фізичних та юридичних осіб, – повідомила в.о. начальника Головного управління ДПС у м. Києві Оксана Датій.
Вона зазначила, що ця кількість значно менша, ніж за аналогічний період минулого року, а саме на 123 звернення. Найбільше звернень надійшло до структурних підрозділів ДПС Києва, їх кількість складає – 196 звернень.
Також Оксана Датій розповіла, що за період січень – липень 2022 року столичною податковою забезпечено своєчасний розгляд 130 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія». Цьогоріч найбільш питому вагу склали питання стосовно проведення перевірок та отримання роз’яснень, а саме 79 звернень, тобто 61% від загальної кількості.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС: