«Фахівці столичної податкової максимально оперативно реагують на звернення платників податків, для цього використовуються різні канали взаємодії, зокрема, комунікаційна податкова платформа, що функціонує на базі Головного управління ДПС у м. Києві», – повідомила в.о. начальника податкової Києва Оксана Датій.
Взаємодіяти з комунікаційною податковою платформою при Головному управлінні ДПС у м. Києві можна за допомогою електронної скриньки: kyiv.ikc@tax.gov.ua.
Представники громадськості та бізнес-спільноти мають змогу направити своє звернення на цю скриньку, вказавши суть питання, що потребує вирішення та контакти для зворотного зв’язку. Після отримання звернення комунікатор платформи опрацює його та надасть зворотній зв'язок у максимально стислі строки.
Очільниця столичної податкової підкреслила, що у ці складні часи для нашої держави ми повинні працювати злагоджено та ефективно.
Тож, закликаємо бізнес та громадськість, у разі необхідності, звертатися на комунікаційну податкову платформу.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС: