Протягом 10 місяців поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 336 звернень від фізичних та юридичних осіб, що на 79 звернень менше ніж, за січень-жовтень 2021 року.
Найбільшу питому вагу складають звернення з таких питань: щодо нарахувань СЕА ПДВ – 92 звернення та щодо отримання довідок, адміністративних послуг та роботи ЦОП – 36 звернень.
Всі звернення, які перебували на розгляді в Головному управлінні ДПС у м. Києві своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог діючого законодавства.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС: