«За січень – жовтень 2022 року столичною податковою отримано та опрацьовано 336 звернень, що надійшли за допомогою сервісу «Пульс». Це на 79 звернень менше ніж, за аналогічний період минулого року», – повідомила в.о. начальника податкової Києва Оксана Датій.
За інформацією очільниці столичної податкової, основна тематика, з якою заявники зверталися на сервіс «Пульс» стосувалася: нарахувань СЕА ПДВ – 92 звернення та отримання довідок, адміністративних послуг та роботи ЦОП – 36 звернень.
Всі звернення, які надійшли на адресу ДПС Києва, були оперативно опрацьовані, про вжиті заходи поінформовано заявників.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС: