У Головному управлінні ДПС у м. Києві продовжує працювати комунікаційна податкова платформа.
Представники громадськості та бізнес-спільноти мають змогу оперативно та якісно комунікувати з податківцями. Звернення, оформлене належним чином, необхідно направити на електронну скриньку платформи: kyiv.ikc@tax.gov.ua.
Як оформити звернення?
Звернення має містити назву установи, якій воно адресоване – Головне управління ДПС у м. Києві. Ця інформація пишеться в правому верхньому куті.
Далі необхідно зазначити наступне:
1. Назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, ПІБ (РНОКПП).
2. Адресу організації.
3. Суть питання, що потребує вирішення.
4. Підпис заявника, печатку та дату.
5. Електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь та контактний номер телефону.
Звернення бажано оформити на фірмовому бланку (за наявності).
Після отримання звернення комунікатор платформи опрацює його та надасть зворотний зв'язок у максимально стислі строки.
Запрошуємо представників громадськості та бізнесу активно користуватися комунікаційною податковою платформою у разі виникнення питань, які потребують оперативного розгляду.