Протягом січня-травня 2023 року зафіксовано 189 694 звернень до столичних центрів обслуговування платників щодо отримання адміністративних послуг. Кількість наданих адміністративних послуг фахівцями столичних ЦОП становить 173 964 (що включає в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та ін.).
Найбільш запитуваними послугами упродовж січня-травня 2023 року були:
- видача карток платника податків з одночасним внесенням до паспортів громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків – видано 39 372 картки;
- реєстрація платником єдиного податку – 39 102 СГД;
- отримання витягу з реєстру платників єдиного податку – 35 326 послуг.
- видача електронних довірчих послуг – 15 144 послуги;
- ліцензування оптової та роздрібної торгівлі підакцизної групи товарів та зберігання пального – 13 505 послуг.
Окрім того, протягом п’яти місяців 2023 року 233 фізичні особи отримали відмітки до паспорта громадянина України про наявність прав здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків отримали 10 198 громадян.
Також упродовж січня-травня 2023 року зареєстровано 4 539 реєстраторів розрахункових операцій, 7 628 книг обліку розрахункових операцій та 430 розрахункових книжок.
Зареєстровано платниками податку на додану вартість – 2 549 суб’єктів господарювання та 3 818 платників отримали витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Підготовлено та видано платникам 8 395 довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Видано 4 629 довідок – підтвердження статусу податкового резидента України, 275 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи), 279 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) та 678 довідок про доходи.
1 041 підприємство (установа, організація) включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Також надано 1 666 витягів з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Звертаємо увагу, що перелік адміністративних послуг для платників податків міста Києва розміщено на субсайті Головного управління ДПС у м. Києві у розділі «Діяльність» підрозділі «Адмінпослуги»: https://kyiv.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua