«Протягом 6 місяців поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 392 звернення від фізичних та юридичних осіб», – розповіла в.о. начальника ДПС Києва Марина Твердохлєб.
Найбільшу питому вагу склали звернення щодо порушень податкового законодавства – 56 звернень й актуалізації та виправлення даних в ІКП, облікових даних, даних реєстрів – 48 звернень.
Марина Твердохлєб наголосила, що всі звернення були своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм чинного законодавства.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua