Головне управління ДПС у м. Києві нагадує, що для отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг потрібно:
1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (перелік – на вебсайті).
3. Завітати до пункту реєстрації з оригіналами документів.
Адреси та контактні номери доступні за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv2/852462.html або на вебсайті КНЕДП ДПС у розділі «Контакти»: https://ca.tax.gov.ua.
Якщо у вас є паспорт у застосунку «Дія» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
4. Взяти із собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).
Зверніть увагу! У пункті реєстрації не надаються послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюється продаж і не видаються носії для ключів.
Оновити сертифікат можна самостійно лише за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом.
Скористатися цією послугою зможуть лише користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до завершення строку їх дії залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, який доступний лише користувачеві та не є скомпрометованим.
Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва: