Протягом січня – липня 2025 року 26 997 платників скористалися послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС.
Найчастіше за отриманням ключів звертаються юридичні особи – їм видано 16 280 кваліфікованих електронних підписів для подання звітності, укладання угод та здійснення інших операцій.
Фізичні особи отримали 10 717 кваліфікованих електронних підписів.
Лише у липні 2025 року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС скористалися 3 579 платників податків, з них: 2 338 юридичних осіб, 1 241 фізична особа.
Нагадаємо, щоб отримати кваліфіковані електронні довірчі послуги, потрібно:
1. Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
2. Підготувати необхідні реєстраційні документи (список є на вебсайті).
3. Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). Якщо у вас є паспорт у «Дії» (версія 2.0+), можна пройти ідентифікацію через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
4. Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій ключової інформації, з’ємний флеш-носій тощо).
Увага! У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не здійснюють продаж і не видають носії для ключів.
Оновити сертифікат можна самостійно всього за кілька хвилин через сервіс (дистанційного) повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
чинні сертифікати (наприклад до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Новий ключ буде дійсним протягом 2 років.