Головне управління ДПС у м Києві нагадує, що електронний документообіг – це процес роботи з документами у цифровому форматі, який включає створення, обробку, передачу, отримання та зберігання електронних документів. Він забезпечує перевірку цілісності документів, підтвердження їх отримання, а також надає можливість використання електронних підписів, що прирівнюються до власноручних.
Електронний документообіг є основним видом опрацювання кореспонденції, яка надходить до Головного управління ДПС у м. Києві, тобто всі листи та запити на отримання інформації від юридичних та фізичних осіб, а також звернення громадян та інше обробляються виключно в системі електронного документообігу.
Також, весь інформаційний обмін з органами державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, органами ДПС, юридичними та фізичними особами здійснюється системою електронного документообігу.
З початку 2025 року управлінням податкових сервісів Головного управління ДПС у м. Києві, використовуючи систему електронного документообігу, прийнято та опрацьовано 23 714 листів та запитів, включно з внутрішньою вхідною та вихідною кореспонденцією управління.
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва: