Сьогодні, в ДПС Києва відбувся вебінар для платників податків столиці. Тема заходу: «Проведення документальних перевірок суб’єктів господарювання – фізичних осіб підприємців, які прийняли рішення щодо державної реєстрації припинення підприємницької діяльності».
Спікер Головного управління ДПС у м. Києві детально розповів платникам податків про порядок проведення документальних позапланових перевірок фізичних осіб – підприємців у зв’язку з припиненням підприємницької діяльності.
Учасників вебінару було ознайомлено з порядком обліку платників податків у контролюючих органах, який регламентується ПКУ від 02 грудня 2010 року № 2755-VI, із змінами та доповненнями та порядком обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом МФУ від 09 грудня 2011 року № 1588.
Також слухачі мали змогу дізнатися про те, що фізична особа - підприємець має забезпечити остаточні розрахунки з податків від провадження підприємницької діяльності, в установлені строки подати відповідному контролюючому органу декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності.
Окрім того, фахівець ДПС Києва зазначив, що відповідно до ч. 16 ст. 25 ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та пені по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не застосовується.
Платникам було наголошено, що згідно пункту 85.2 статті 82 ПКУ платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки.
Онлайн-аудиторія дізналася не лише теоретичну інформацію, а й мала можливість почути відповіді на актуальні запитання щодо теми заходу.