Адреса управління:
04116 м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Індекс та назва управління:
26-15-12 Управління податкових сервісів
Начальник управління:
Лаврик Марія Вікторівна
Структура управління:
Відділ обліку платників – юридичних осіб
Відділ обліку платників – самозайнятих осіб
Відділ обліку об’єктів оподаткування
Відділ ведення реєстрів
Відділ реєстрації за окремими видами податків
Відділ ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків
Відділ розгляду звернень державних органів
Відділ податкових сервісів
Відділ організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг
Відділ організації електронного документообігу
Основні завдання і функції управління:
- здійснення контролю шляхом ведення обліку платників податків з метою створення умов для контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, зборів, нарахованих фінансових санкцій, дотриманням податкового та іншого законодавства;
- здійснення контролю за повнотою, достовірністю та актуальністю реєстраційних та облікових даних інформаційного фонду Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та складових частин такого банку даних, а також Реєстру самозайнятих осіб;
- здійснення розгляду звернень громадян та юридичних осіб з питань, що належать до компетенції Управління;
- забезпечення реєстрації платників ПДВ;
- організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;
- організація реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового;
- організація та контроль за обліком рахунків/електронних гаманців платників податків;
- організація і контроль за реєстрацією та обліком реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок;
- організація обліку платників єдиного внеску;
- організація та контроль за наданням адміністративних послуг;
- організація робіт із приймання і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності;
- приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами комунікацій;
- ведення реєстру страхувальників;
- ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації;
- формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації;
- організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства в ГУ;
- організація та контроль діяльності Центрів обслуговування платників;
- організація сервісного обслуговування платників;
- організація роботи з опрацювання в межах компетенції методологічних помилок, виявлених платниками податків, технічним адміністратором та/або методологом Електронного кабінету під час роботи в Електронному кабінеті.