Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що під час реєстрації (перереєстрації/скасування реєстрації) реєстраторів розрахункових операцій та/або книг обліку розрахункових операцій здійснюється звірка з даними про об’єкти оподаткування Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб.
Звертаємо увагу, відсутність об’єкту оподаткування або наявність в ньому неповної або помилкової інформації перешкоджає процедурі реєстрації РРО.
Суб’єкт господарювання – власник РРО до початку реєстрації РРО має надіслати (подати) до контролюючого органу повідомлення про об’єкти оподаткування, об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП, у якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде застосовуватись РРО.
Таке повідомлення подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків (пункт 8.4 розділу VIII Порядку обліку платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.12.2011 за № 1562/20300).
Одночасно нагадуємо, платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за формою № 20-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.
Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, з метою уникнення відмов при реєстрації РРО, пропонуємо своєчасно повідомляти контролюючі органи про об’єкти, де використовуватимуться РРО.