Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Зміни у роботі столичних ЦОП у зв’язку із послабленням карантину

опубліковано 27 травня 2020 о 10:31

Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів» та з метою профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом працівників територіальних органів Державної податкової служби України, які здійснюють обслуговування платників в центрах обслуговування платників (далі – ЦОП), послаблені обмеження, встановлені у зв’язку із запровадженням в Україні карантину із врахуванням наступного:

- максимально обмежується безпосереднє спілкування працівників з відвідувачами (кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування ЦОП: 1 відвідувач – 1 віконце, або робоче місце, яке працює, а також 1 відвідувач, якому необхідно заповнити заяву);

- вхід у приміщення ЦОП відбувається тільки в захисних масках;

- відстань між відвідувачами та працівниками ЦОП має бути не менше 1 метра один від одного (для зручності на підлозі розміщені розмежувальні лінії);

- модератор забезпечує здійснення дезинфекції рук відвідувачів;

- години роботи столичних Центрів обслуговування платників:

з понеділка по четвер: з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.

п’ятниця: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.

обідня перерва:  з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

технічні перерви для санітарної обробки ЦОП проводяться кожні дві години по 15 хвилин.

Для зручності відвідувачів, біля входу у ЦОП розміщені оголошення з переліком номерів телефонів, за якими платники можуть звертатися для отримання консультацій щодо адміністративних та інших послуг, а також контактні дані розміщені на субсайті Головного управління ДПС у м. Києві https://kyiv.tax.gov.ua/kontakti.

Поряд з цим, нагадуємо про можливість отримання адміністративних послуг в електронному вигляді через Електронний кабінет.

Також, звертаємо увагу, що отримати кваліфікований електронний підпис можливо не лише у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, а й звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України (http://czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».

І пам’ятайте, що документи можна подати засобами електронного зв’язку та поштою.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до Головного управління ДПС у м. Києві у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через субсайт Головного управління ДПС у м. Києві офіційного вебпоталу ДПС.

ВАЖЛИВО: Якщо Ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо), нещодавно контактували з хворими на COVID-19 або преребували у країнах, в яких виявлено випадки зараження населення коронавірусом, просимо Вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!