Головне управління ДПС у м. Києві у зв’язку з посиленням протиепідемічних заходів на території м. Києва звертається з проханням, за можливості, обмежити паперовий документообіг та користуватися засобами електронного зв’язку, а саме «Електронним кабінетом».
За допомогою цього сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків. Також платники можуть у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів та утриманих податків, стан поданої звітності, дані системи електронного адміністрування ПДВ тощо.
Користуватися безкоштовним електронним сервісом «Електронний кабінет» можна цілодобово як з персональних комп’ютерів, так і з смартпристроїв.
Нагадуємо, вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Робота у приватній частині «Електронного кабінету» здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
У разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом» слід звернутися до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine