Про можливості та переваги сервісу «Електронний кабінет», способи, у які можна отримати електронні послуги, а також щодо роботи у приватній частині Електронного кабінету, розповіли фахівці Головного управління ДПС у м. Києві під час чергового онлайн засідання "круглого столу" для представників бізнесу столиці.
Відкриваючи захід, заступник начальника Головного управління ДПС у м. Києві Вадим Дідок зазначив: «Електронний кабінет – найпопулярніший сервіс серед платників, який значно економить час та дає можливість платникам, в режимі 24/7, подавати звіти, сплачувати податки, переглядати та перевіряти в режимі реального часу свої облікові дані, стан розрахунків з бюджетом, а також здійснювати листування з податковою службою».
У ході заходу фахівці столичної податкової звернули увагу на те, що функціонал Електронного кабінету постійно розширюється, що скорочує до мінімуму особисте спілкування з контролюючими органами. Податківці наголосили, що на сьогодні, у приватній частині Електронного кабінету можна отримати 126 адміністративних послуг.
Крім того, працівники Головного управління ДПС у м. Києві нагадали, що вхід до Електронного кабінету платника можна здійснити за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua/, а також через субсайт Головного управління ДПС у м. Києві офіційного вебпорталу ДПС.
На завершення заходу онлайн слухачі мали можливість поставити запитання фахівцям податкової м. Києва щодо заявленої теми.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine