«Протягом 8 місяців 2021 року на сервіс «Пульс» звернулися 356 заявників м. Києва, що на 83 звернення, або на 19 % менше ніж за аналогічний період 2020 року. Найбільшу питому вагу склали звернення щодо списання податкового боргу з ЄСВ – 55 звернень (15 %) та нарахування в інтегрованих картках – 50 звернень (14 %)», – зазначила в. о. начальника Головного управління ДПС у м. Києві Інна Якушко.
Також вона додала, що протягом 2021 року столичною податковою забезпечено своєчасний розгляд 535 звернень, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова «гаряча лінія».
Довідково: Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку за телефоном: 0800-501-007. Також звернення можна надіслати на електронну пошту: idd@tax.gov.ua.
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС :
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine