Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Особливості електронного документообігу між платниками податків та контролюючим органом

, опубліковано 01 вересня 2021 о 09:35

Головне управління ДПС у м. Києві звертає увагу, що платник податків стає суб'єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» (абзац третій пункт 42.6 статті 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Припиняється електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом виключно у випадках:

отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;

отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;

отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;

наявності в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;

наявності в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв'язку зі смертю.

Довідково: для забезпечення можливості платників податків подавати до контролюючих органів електронні документи засобами телекомунікаційного зв’язку,  на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці «Електронна звітність/ Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр форм електронних документів» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/) розміщено електронні форми документів (pdf, xsd файли).

З Реєстром форм електронних документів також можна ознайомитися за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronni-formi-dokumentiv/reestr-form-elektronnih-dokumentiv/

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:

https://t.me/infoTAXbot

Підписуйтеся на канали інформування ДПС :

https://t.me/tax_gov_ua

facebook.com/TaxUkraine/

youtube.com/TaxUkraine