Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що у новій редакції викладено Порядок розгляду податковим органом скарг на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу (далі – Порядок).
Порядок приведено у відповідність до вимог Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування», в частині строків розгляду податковими органами скарги платника єдиного внеску, згідно яких:
апарат ДПС зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його платнику єдиного внеску протягом двадцяти календарних днів з дня отримання скарги на адресу платника єдиного внеску відділенням поштового зв'язку з повідомленням про вручення або надати йому під розписку;
керівник апарату ДПС (його заступник або уповноважена особа) може прийняти рішення про подовження строку розгляду скарги платника єдиного внеску понад двадцятиденний строк, але не більше шістдесяти календарних днів, та письмово повідомити про це платника єдиного внеску до закінчення двадцятиденного строку;
якщо вмотивоване рішення за скаргою платнику єдиного внеску не надсилається протягом двадцятиденного строку або протягом строку, подовженого за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) податкового органу, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника єдиного внеску з дня, наступного за останнім днем закінчення строків;
скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника єдиного внеску, якщо рішення керівника апарату ДПС (його заступника або уповноваженої особи) про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику єдиного внеску до закінчення двадцятиденного строку.
Зазначені зміни до Порядку затверджені наказом Міністерства фінансів України від 30 серпня 2021 року № 489.
Крім цього наказом № 489 затверджено:
форму Рішення про залишення скарги без розгляду (додаток 1 до Порядку);
форму Рішення про результати розгляду скарги (додаток 2 до Порядку).
Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:
https://t.me/infoTAXbot
Підписуйтеся на канали інформування ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua
facebook.com/TaxUkraine/
youtube.com/TaxUkraine