Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Чи допускаються виправлення у касових документах та чи можна виписувати дублікати при їх втраті?

, опубліковано 04 січня 2022 о 11:47

Головне управління ДПС  у м. Києві  звертає увагу, що виправлення в касових документах забороняються. Якщо при заповненні цих документів бухгалтер припустився помилки, то слід оформити новий документ.

Відповідно  до  п. 3  розд. І  Положення  про  ведення  касових  операцій у   національній    валюті   в   Україні,   затвердженого постановою Правління  Національного  банку  України від 29 грудня 2017 року № 148 (далі – Положення № 148) касовий ордер – первинний документ (прибутковий або видатковий касовий ордер), що застосовується для оформлення надходжень (видачі) готівки з каси.

Водночас,  норми  чинного  законодавства,  зокрема   норми   Положення № 148,  не передбачають дії щодо відновлення прибуткового касового ордера при його втраті.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»:

https://t.me/infoTAXbot

Підписуйтеся на канали інформування ДПС:

https://t.me/tax_gov_ua

facebook.com/TaxUkraine/

youtube.com/TaxUkraine