Головне управління ДПС
у м. Києві
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Споживачі товарів (послуг) мають можливість повідомити податкову про відмову суб’єктів господарювання здійснювати розрахунки за придбані товари (послуги) платіжною карткою

, опубліковано 26 квітня 2022 о 10:18

Головне    управління    ДПС    у    м. Києві    звертає увагу,  що покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою.

Крім цього, покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі:

незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції;

продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо;

інших порушень у сфері роздрібної торгівлі.

Звертаємо увагу, що при інформуванні про факти порушень необхідно:

представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує;

повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон;

надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості;

чітко вказати, яке порушення виявлено.

Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень.

Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);

0967743226