Головне    управління    ДПС    у    м. Києві    звертає увагу,  що покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі відмови суб’єктами господарювання щодо можливості розрахунків за придбані товари (послуги) платіжною карткою. 
    Крім цього, покупці мають можливість звернутись до ДПС у разі: 
    незастосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків за продаж підакцизної продукції; 
    продажу алкогольних напоїв, у разі заборони такого продажу місцевою адміністрацією, під час дії воєнного стану тощо; 
    інших порушень у сфері роздрібної торгівлі. 
    Звертаємо увагу, що при інформуванні про факти порушень необхідно: 
    представитись: вказати прізвище та ім’я особи, яка телефонує; 
    повідомити зворотні дані для зв’язку (інформування): поштову адресу та контактний телефон; 
    надати чітку інформацію про порушника: повну адресу об’єкта (населений пункт, назву вулиці та номер будинку (споруди), назву зупинки тощо), назву об’єкта (супермаркет, магазин, кіоск тощо), назву суб’єкта за можливості; 
    чітко вказати, яке порушення виявлено. 
    Отримана інформація буде обов’язково взята до уваги та використана при організації контрольно-перевірочної роботи для усунення суб’єктами господарювання порушень. 
    Номери телефонів, за якими можна повідомити про виявлені порушення: 
    0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів); 
    0967743226