Протягом січня – липня 2022 року на сервіс «Пульс» надійшло 209 звернень від фізичних та юридичних осіб. Це на 123 звернення менше, ніж за відповідний період минулого року. За статистикою найбільше звернень надійшло до структурних підрозділів ДПС Києва, їх кількість складає – 196.
Також протягом семи місяців 2022 року до столичної податкової надійшло 130 звернень на «Урядову «гарячу лінію», що на 370 звернень менше, ніж за аналогічний період 2021 року. Із загальної кількості звернень надійшло 8 подяк за сприяння у вирішенні порушених питань.
Статистика засвідчує, що у січні – липні цього року найбільш актуальними були питання стосовно проведення перевірок та отримання роз’яснень, а це 79 звернень, або 61% від загальної кількості.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua