Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як діяти, якщо при авторизації в ПРРО на Аndroid надходить повідомлення «Користувачу необхідно додати КЕП»?

, опубліковано 23 вересня 2022 о 08:18

Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що у разі якщо при авторизації в програмному реєстраторі розрахункових операцій на Аndroid надходить повідомлення «Користувачу необхідно додати КЕП», однак КЕП зареєстрований в Електронному кабінеті і встановлений на пристрій, то суб’єкту господарювання перш за все необхідно перевірити каталог до якого збережено файл секретного ключа та сертифіката кваліфікованого електронного підпису.

Для версій Android до 10 та 10 і більше це різні каталоги.

Правильну адресу розміщення каталогу можна переглянути на третій сторінці інструкції «Програмне забезпечення реєстрації фіскальних чеків «ПРРО Каса» Керівництво користувача», яка знаходиться в архіві з завантаженим програмним забезпеченням ПРРО, де зазначено:

якщо версія Android менша за 10 – секретний ключ і сертифікат розміщено в папці «Download»;

якщо версія Android 10 або вище – секретний ключ і сертифікат розміщено в папці «PRRO.Posfiles».

Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:

https://cutt.ly/UgBni5e    

Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти:  kyiv.ikc@tax.gov.ua

Підписатися на телеграм-канал ДПС:

https://t.me/tax_gov_ua