«Протягом 8 місяців 2022 року на сервіс «Пульс» надійшло 264 звернення від фізичних та юридичних осіб, що на 92 звернення менше ніж за аналогічний період минулого року», – про це розповіла в.о. начальника ДПС Києва Оксана Датій.
Найчастіше платники зверталися з наступних питань: щодо нарахувань СЕА ПДВ (86 звернень), отримання довідок, адміністративних послуг та роботи ЦОП (31 звернення), а також нарахувань в інтегрованих картках (21 звернення).
Всі звернення, які надійшли на адресу Головного управління ДПС у м. Києві, були оперативно опрацьовані, про вжиті заходи поінформовано заявників.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua