Упродовж січня – листопада 2022 року на сервіс «Пульс» надійшло 367 звернень, зокрема щодо:
нарахувань СЕА ПДВ – 94;
отримання довідок, адмінпослуг та роботи ЦОП – 38 звернень;
нарахувань в інтегрованих картках (приведення у відповідність облікових даних) – 33.
Порівняно з минулорічними показниками кількість звернень зменшилася на 80.
Всі звернення розглянуто у передбачені законодавством терміни, заявники отримали вичерпні відповіді про прийняті рішення та вжиті заходи.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua