Упродовж січня – лютого 2023 року на комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у м. Києві надійшло 23 звернення від представників громадськості та бізнес-спільноти столиці.
Запити, які надійшли на комунікаційну платформу стосувалися, зокрема, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, питань блокування податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, подання таблиці даних платника ПДВ, бюджетного відшкодування ПДВ тощо.
Питання з якими зверталися запитувачі опрацьовано, за кожним зверненням надано зворотній зв’язок. Для більш детального розгляду окремих звернень були організовані робочі зустрічі фахівців профільних підрозділів з представниками громадськості та бізнес-спільноти столиці.
Нагадаємо, комунікаційна податкова платформа – це дієвий формат спілкування, який сприяє ефективній комунікації податківців з бізнес-спільнотою та громадськістю, що в свою чергу пришвидшує вирішення актуальних питань та прийняття відповідних управлінських рішень. Електронна скринька платформи – kyiv.ikc@tax.gov.ua.
Окрім того, для надання консультацій столичним платникам податків, в Головному управлінні ДПС у м. Києві працюють телефонні «гарячі лінії», за якими можливо отримати усні консультації фахівців профільних підрозділів.
Контакти «гарячих ліній» для надання консультацій розміщено за посиланням: https://kyiv.tax.gov.ua/okremi-storinki/arhiv2/619155.html