Нагадуємо, що у Головному управлінні ДПС у м. Києві працює комунікаційна податкова платформа за допомогою якої представники громадськості та бізнес-спільноти столиці мають змогу оперативно та якісно комунікувати з податківцями.    
        Тож, як працює комунікаційна податкова платформа?   
        З метою належного функціонування платформи створено окрему електронну скриньку – kyiv.ikc@tax.gov.ua.   
        Отримавши звернення комунікатор платформи опрацьовує його у максимально стислі строки та надає зворотний зв'язок.        
        Як правильно оформити звернення?   
        Звернення бажано оформити на фірмовому бланку (за наявності). У разі відсутності фірмового бланка, звернення має містити підпис заявника та бути скріплене печаткою.    
        Далі необхідно зазначити назву установи, якій адресуєте звернення (Головне управління ДПС у м. Києві).    
        Також звернення має містити назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, ПІБ (РНОКПП), адресу, контактний номер телефону, e-mail, питання по суті.   
        Наголошуємо, що звернення необхідно надсилати у форматі PDF (сканована копія) або з використанням КЕП заявника.   
        Комунікаційна податкова платформа – це швидко, зручно та мобільно.   
        Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві: 
     https://cutt.ly/UgBni5e   
        Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти: 
     kyiv.ikc@tax.gov.ua   
        Підписатися на телеграм-канал ДПС: 
     https://t.me/tax_gov_ua