Нагадуємо, що у Головному управлінні ДПС у м. Києві працює комунікаційна податкова платформа за допомогою якої представники громадськості та бізнес-спільноти столиці мають змогу оперативно та якісно комунікувати з податківцями.
Тож, як працює комунікаційна податкова платформа?
З метою належного функціонування платформи створено окрему електронну скриньку – kyiv.ikc@tax.gov.ua.
Отримавши звернення комунікатор платформи опрацьовує його у максимально стислі строки та надає зворотний зв'язок.
Як правильно оформити звернення?
Звернення бажано оформити на фірмовому бланку (за наявності). У разі відсутності фірмового бланка, звернення має містити підпис заявника та бути скріплене печаткою.
Далі необхідно зазначити назву установи, якій адресуєте звернення (Головне управління ДПС у м. Києві).
Також звернення має містити назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, ПІБ (РНОКПП), адресу, контактний номер телефону, e-mail, питання по суті.
Наголошуємо, що звернення необхідно надсилати у форматі PDF (сканована копія) або з використанням КЕП заявника.
Комунікаційна податкова платформа – це швидко, зручно та мобільно.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua