Протягом січня – серпня 2024 року до центрів обслуговування платників м. Києва надійшло 292 369 звернень щодо отримання адміністративних послуг.
Кількість наданих адміністративних послуг упродовж 8 місяців 2024 року – 273 197 (це видача довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого).
Зокрема видано 63 561 картку платника податків, внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.
Також, 264 фізичні особи отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали – 21 419 громадян.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 29 759 електронних довірчих послуг.
Окрім цього, за період січень – серпень поточного року зареєстровано 5 189 реєстраторів розрахункових операцій, 9 688 книг обліку розрахункових операцій та 681 розрахункову книжку.
Реєстрацію платника ПДВ здійснили 4 724 суб’єкти господарювання, витяг з реєстру платників ПДВ отримали 6 295 платників.
Водночас 31 919 суб’єктів господарювання здійснили реєстрацію платника єдиного податку та 53 870 платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Також внесено 28 955 змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку та 1 272 платники виключено з реєстру платників єдиного податку.
Послугами ліцензування оптової та роздрібної торгівлі підакцизної групи товарів та зберігання пального скористалися 15 163 платники податків.
Також, упродовж 8 місяців 2024 року співробітниками центрів обслуговування платників підготовлено та видано:
18 692 довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
6 102 довідки - підтвердження статусу податкового резидента України;
118 довідок про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання;
340 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
325 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);
1 127 довідок про доходи.
З початку 2024 року 1 341 підприємство (установу, організацію) включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій. Внесено 226 змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, а також надано 1 934 витяги з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Підписатися на YouTube-канал Головного управління ДПС у м. Києві:
https://cutt.ly/UgBni5e
Комунікаційна податкова платформа для громадськості та бізнес-спільноти:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підписатися на телеграм-канал ДПС:
https://t.me/tax_gov_ua