З січня по жовтень 2024 року центрами обслуговування платників столиці надано 347 716 адміністративних послуг (видача довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого). Всього за період січень - жовтень 2024 року до столичних центрів обслуговування платників надійшло 371 976 звернень щодо отримання адміністративних послуг.
Протягом 10 місяців поточного року видано 83 918 карток платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Також 324 громадянина отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Так, у січні - жовтні 2024 року 25 332 фізичні особи отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 38 332 електронні довірчі послуги.
Крім того, упродовж 10 місяців 2024 року зареєстровано 6 539 реєстраторів розрахункових операцій, 12 028 книг обліку розрахункових операцій та 853 розрахункові книжки.
Також 6 098 СГД зареєстровано платниками ПДВ та 7 866 платників отримали витяг з реєстру платників ПДВ.
У січні - жовтні 2024 року 40 712 суб’єктів господарювання зареєстрували платниками єдиного податку та 67 770 платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Водночас до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку внесено 37 530 змін та з реєстру платників єдиного податку виключено 1 775 платників.
За період січень - жовтень 2024 року послуг ліцензування оптової та роздрібної торгівлі підакцизної групи товарів та зберігання пального отримали 19 525 платників податків.
Протягом вищевказаного періоду фахівцями центрів обслуговування платників столиці підготовлено та видано:
24 155 довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
6 954 довідки - підтвердження статусу податкового резидента України;
124 довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання;
417 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
345 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);
1 301 довідку про доходи.
Крім того, 1 581 підприємство (установу, організацію) включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесено 304 зміни до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, а також надано 2 312 витягів з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Нагадуємо, що Міністерством фінансів України затверджено Порядок формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
Відповідний наказ ухвалено на виконання ЗУ від 18.06.2024 № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства».
Більше інформації розміщено на субсайті ДПС «Територія високого рівня податкової довіри» https://tpd.tax.gov.ua/
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
iOS https://t1p.de/lgu5a
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:
https://cutt.ly/UgBni5e