«За період січень - листопад поточного року, столичними центрами обслуговування платників надано 379 694 адміністративні послуги, що охоплює видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого. Так, з початку 2024 року до ЦОП столиці надійшло 406 161 звернення щодо отримання адміністративних послуг», – повідомила очільниця столичної податкової служби Ольга Ліщинська.
За словами в.о. начальника в січні - листопаді 2024 року видано 93 201 картку платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Також 346 фізичних осіб отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
За період січень - листопад поточного року 26 858 громадян отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 41 871 електронну довірчу послугу.
З початку 2024 року зареєстровано 7 057 реєстраторів розрахункових операцій, 13 038 книг обліку розрахункових операцій та 933 розрахункові книжки.
Також 6 684 СГД зареєстровано платниками ПДВ та 8 554 платники отримали витяг з реєстру платників ПДВ.
Протягом 11 місяців 2024 року 43 930 СГД зареєстровано платниками єдиного податку та 73 858 платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Водночас внесено 40 785 змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку та 1 866 платників податків виключено з реєстру платників єдиного податку.
Упродовж січня - листопада 2024 року послуг ліцензування оптової та роздрібної торгівлі підакцизної групи товарів та зберігання пального отримали 21 437 платників податків.
За січень - листопад 2024 року фахівцями центрів обслуговування платників столиці підготовлено та видано:
26 916 довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
7 366 довідок - підтвердження статусу податкового резидента України;
125 довідок про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання;
437 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
376 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);
1 370 довідок про доходи.
Так, протягом 11 місяців цього року 1 725 підприємств (установ, організацій) включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесено 339 змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, а також надано 2 493 витяги з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Нагадуємо, що з 01 жовтня 2024 року для сумлінних платників запроваджено особливості адміністрування податків, зборів та платежів. Такі платники включаються до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
Більше інформації розміщено на субсайті ДПС «Територія високого рівня податкової довіри» https://tpd.tax.gov.ua/
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
iOS https://t1p.de/lgu5a
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:
https://cutt.ly/UgBni5e