Нагадуємо, що в Головному управлінні ДПС у м. Києві діє комунікаційна податкова платформа – відкритий майданчик для взаємодії з представниками бізнес-спільноти та громадськості.
Таким чином представники бізнес-спільноти та громадськості можуть більш оперативно та якісно комунікувати з податківцями.
Для зручності зв’язку створено електронну скриньку: kyiv.ikc@tax.gov.ua
Щоб пришвидшити розгляд звернення, просимо вказувати:
- назву установи, якій адресуєте звернення (Головне управління ДПС у м. Києві);
- ПІБ (РНОКПП), адресу, контактний номер телефону, e-mail – для фізичних осіб;
- назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону, e-mail – для юридичних осіб.
- суть питання;
- звернення бажано оформити на фірмовому бланку (за наявності). У разі його відсутності, звернення має містити підпис заявника та бути скріпленим печаткою;
- надсилається звернення у форматі PDF (сканована копія) або з використанням КЕП заявника.
Кожне звернення, яке надходить на адресу платформи, максимально швидко опрацьовується та дається зворотний зв'язок заявнику.
Запрошуємо представників бізнес-спільноти та громадськості звертатися на комунікаційну податкову платформу ДПС Києва для вирішення нагальних питань.
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
iOS https://t1p.de/lgu5a
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:
https://cutt.ly/UgBni5e