Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Який порядок взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками податків?

, опубліковано 10 січня 2025 о 14:06

Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що 01 серпня 2024 року набрав чинності Закон України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства». 

Закон № 3813 передбачає створення посади «комплаєнс-менеджера» – посадової особи податкового органу, яка буде відповідальна за взаємодію з платниками податків.

Основні завдання комплаєнс-менеджера:

передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків;

запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства;

мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків;

консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань.

Для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, включеними до Переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, ДПС видано наказ від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/79181.html).

Цим документом затверджено порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера, особливості його взаємодії з платником та відповідальність. Також наказом чітко визначені способи комунікацій платника з комплаєнс-менеджером та порядок проведення онлайн-комунікації в режимі відеоконференції.

Детальніше на субсайті ДПС «Територія високого рівня податкової довіри»: https://tpd.tax.gov.ua/.

Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007

Мобільний застосунок «Моя податкова»:

Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua

iOS https://t1p.de/lgu5a

Онлайн-навчання:

https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/

Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:

kyiv.ikc@tax.gov.ua

Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:

https://cutt.ly/UgBni5e