В Головному управлінні ДПС у м. Києві працює консультаційний центр, де платники податків столиці можуть отримати кваліфіковану допомогу з питань роботи СМКОР.
Наші фахівці допоможуть вам розібратися з:
• причинами зупинення реєстрації ПН/РК та віднесення платника до переліку ризикових;
• порядком заповнення таблиці даних платника та подання пояснень до неї;
• іншими питаннями, що стосуються роботи СМКОР.
Як отримати консультацію?
Особисто: за адресою: м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 (Центр обслуговування платників Головного управління ДПС у м. Києві).
За телефонами: (093) 388-40-71, (098) 552-56-74.
Графік роботи:
Понеділок – четвер: 09:00 – 12:00 та 12:45 – 17:00.
П’ятниця: 09:00 – 12:00 та 12:45 – 15:45.
Важливо: для особистої консультації необхідно мати документи, що підтверджують вашу особу або довіреність на представництво інтересів юридичної особи.
Також продовжуються зустрічі з платниками податків щоп’ятниці. Слідкуйте за анонсами на субсайті Головного управління ДПС у м. Києві та на офіційній сторінці ДПС Києва у соціальній мережі «Фейсбук».
Телефони «Гарячих ліній»:
(099) 011-26-15 (з питань відповідності/невідповідності платника критеріям ризиковості).
(067) 111-26-15 (з питань реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування та врахування/неврахування таблиць даних).
Звертайтеся до нас і ми надамо вам необхідну інформаційну допомогу!
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
iOS https://t1p.de/lgu5a
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:
https://cutt.ly/UgBni5e