Упродовж січня – травня 2025 року центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у м. Києві надано 177 204 адміністративні послуги, що включає в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого. Всього з початку 2025 року до центрів обслуговування платників надійшло 190 794 звернення щодо отримання адміністративних послуг.
Протягом січня – травня поточного року фахівцями ЦОП видано 49 171 картку платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Водночас 147 фізичних осіб отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 13 647 громадян.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 21 306 електронних довірчих послуг.
Зареєстровано 3 083 реєстратори розрахункових операцій, 4 434 книги обліку розрахункових операцій та 309 розрахункових книжок.
У січні – травні 2025 року 3 122 СГД зареєстровано платниками податку на додану вартість та 4 107 платників отримали витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Підготовлено та видано платникам 18 421 довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
З початку 2025 року 16 508 СГД зареєстровано платниками єдиного податку та 32 929 платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Крім того, внесено 14 353 зміни до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, а також 1 067 платників податків виключено з реєстру платників єдиного податку.
Послуг ліцензування оптової та роздрібної торгівлі підакцизної групи товарів та зберігання пального отримали 7 506 платників податків.
За п’ять місяців 2025 року видано: 4 987 довідок - підтвердження статусу податкового резидента України; 19 довідок про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання; 117 довідок про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію); 337 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи); 528 довідок про доходи.
Упродовж січня – травня 2025 року 843 підприємства (установи, організації) включено до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесено 108 змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій. Також надано 1 461 витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Гаряча лінія ДПС: 0800 501 007
Мобільний застосунок «Моя податкова»:
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua
iOS https://t1p.de/lgu5a
Онлайн-навчання:
https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/
Для оперативної комунікації з інститутами громадянського суспільства в ДПС Києва діє комунікаційна податкова платформа:
kyiv.ikc@tax.gov.ua
Підпишись на YouTube-канал ДПС Києва:
https://cutt.ly/UgBni5e