Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Безбар'єрність в столичних центрах обслуговування платників

, опубліковано 21 серпня 2025 о 11:41

Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що безбар'єрність у Центрах обслуговування платників Головного управління ДПС у м. Києві (далі – ЦОП) запроваджено відповідно до Плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 березня 2025 р. № 374-p:

Фізична доступність – ЦОП оснащені пандусами, кнопками виклику персоналу, а також тактильними смугами для людей із порушенням зору. Такі рішення допомагають забезпечити комфортний доступ для маломобільних груп населення.

Супровід та позачергове обслуговування – люди з інвалідністю, маломобільні групи населення та військовослужбовці мають право на позачергове обслуговування та супровід модератора протягом усіх етапів отримання адміністративних послуг.

Жестова мова – в ЦОП, за підтримки первинної профспілкової організації працівників Головного управління ДПС у м. Києві, запроваджено послугу перекладу жестовою мовою для громадян з порушенням слуху. Тепер платники можуть отримати адміністративні та інші послуги швидко, зрозуміло та з урахуванням своїх індивідуальних потреб.

Додатково інформуємо про жестову мову та як це працює:

- біля модератора і вікон обслуговування розміщено наліпки із спеціальним QR-кодом:

- після сканування коду на смартфоні відкривається відеозв'язок професійним перекладачем Українського товариства глухих (УТОГ): 

- перекладач у режимі реального часу допомагає налагодити комунікацію між відвідувачем і податковим фахівцем.