Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Тимчасові зміни в роботі ЦОП столиці

, опубліковано 29 серпня 2025 о 08:20

Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що з 28.08.2025 Центр обслуговування платників Головного управління ДПС у м. Києві за адресою: вул. Шолуденка, 33/19 тимчасово не працює. У зв’язку з цим змінено місце приймання облікових карток фізичних осіб - платника податків та видачі карток платника податків іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне місце проживання в Україні або посвідки на тимчасове проживання в Україні. Прийом здійснюється у центрі обслуговування платників Правобережної ДПІ Головного управління ДПС у м. Києві за адресою: вул. Верховинна, буд. 9 (вхід з вул. Котельникова, буд. 14).

З питань ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального просимо звертатися до адміністративної будівлі Головного управління ДПС у м. Києві за адресою: вул. Загорівська, буд. 26, тел. 097-769-14-21.

Також звертаємо увагу, що тимчасово не працює центр обслуговування платників Центральної ДПІ Головного управління ДПС у м. Києві (вул. Жилянська, 23). Усі послуги платники податків можуть отримати в інших ЦОПах – працює принцип екстериторіальності.

Причиною тимчасового переміщення є наслідки масованого російського обстрілу.

Звертаємо увагу, що центри обслуговування платників за адресами: вул. Верховинна, буд. 9, вул. Кошиця, буд. 3, вул. Закревського, буд. 41, просп. Володимира Івасюка, буд. 58 працюють у штатному режимі.

Про відновлення роботи зазначених центрів буде повідомлено додатково.

Дякуємо за розуміння.