Головне управління ДПС у м. Києві повідомляє, що у випадку отримання платником інформації в Квитанції № 1 стосовно відсутності електронного сертифікату в реєстрі зареєстрованих сертифікатів, слід зазначити наступне:
- вбачається, що в системі електронного документообігу присутній «Перший документ» з зазначенням дати, номеру його реєстрації та реквізитів сертифікату, яким такий документ було підписано.
- будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів в Україні надаються електронні сертифікати, чинні від 1 до 2 років, тому змінювати їх при кожному входженні в систему для подання звітності не потрібно.
Шляхи вирішення проблемного питання:
- У разі втрати чи пошкодження діючого електронного сертифікату заблокувати його на сайті відповідного акредитованого центру сертифікації ключів, після чого можливо користуватися новим.
- У разі необхідності отримання електронного сертифікату в іншому акредитованому центрі сертифікації ключів надати повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису, підписавши його спочатку новим сертифікатом, після чого затвердити старим.
Такі обмеження використання електронних сертифікатів впроваджені ДПС виключно з метою захисту інформації та недопущення несанкціонованого доступу до даних з обмеженим доступом.