За підсумками трьох кварталів 2025 року до столичних центрів обслуговування платників надійшло 334 347 звернень щодо отримання адміністративних послуг. Протягом зазначеного періоду надано 311 163 адміністративні послуги, що включає в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого.
Упродовж січня – вересня поточного року видано 81 830 карток платників податків, внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Водночас 311 фізичних осіб отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 21 176 громадян.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 34 406 електронних довірчих послуг.
Зареєстровано 5 105 реєстраторів розрахункових операцій, 7 754 книги обліку розрахункових операцій та 537 розрахункових книжок.
Від початку 2025 року 5 326 СГД зареєстровано платниками податку на додану вартість та 7 182 платника отримали витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Підготовлено та видано платникам 29 794 довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Протягом 9 місяців 2025 року платниками єдиного податку зареєстровано 33 232 СГД та 58 622 платника отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Окрім того, внесено 31 519 змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, а також 2 255 платників податків виключено з реєстру платників єдиного податку.
Надано 14 670 послуг щодо отримання ліцензії, внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, припинення дії ліцензій, надання витягів з зазначених Єдиних реєстрів ліцензіатів, внесення та виключення місць зберігання алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, до/з Єдиного реєстру місць зберігання, а також внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі місць зберігання.
За січень – вересень 2025 року видано 6 670 довідок - підтвердження статусу податкового резидента України, 32 довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, 271 довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), 419 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та 791 довідку про доходи.
До Реєстру неприбуткових установ та організацій включено 1 347 підприємств (установ, організацій), внесено 181 зміну до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій. Також надано 2 139 витягів з Реєстру неприбуткових установ та організацій.