Протягом січня – жовтня 2025 року до центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у м. Києві надійшло 370 794 звернень щодо отримання адміністративних послуг. Протягом зазначеного періоду надано 345 444 адміністративні послуги, що включає в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та іншого.
За 10 місяців 2025 року видано 89 211 карток платників податків, внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Водночас 348 фізичних осіб отримали відмітку до паспорта громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору отримали 23 044 громадянина.
З метою забезпечення можливості використання кваліфікованого електронного підпису платниками податків, як юридичними, так і фізичними особами, отримано 39 012 електронних довірчих послуг.
Зареєстровано 5 513 реєстраторів розрахункових операцій, 8 631 книгу обліку розрахункових операцій та 557 розрахункових книжок.
У січні – жовтні 2025 року 5 967 СГД зареєстровано платниками податку на додану вартість та 7 990 платників отримали витяг з реєстру платників податку на додану вартість.
Підготовлено та видано платникам 33 614 довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Від початку 2025 року платниками єдиного податку зареєстровано 37 198 СГД та 65 959 платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку. Окрім того, внесено 35 484 зміни до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку, а також 2 319 платників податків виключено з реєстру платників єдиного податку.
Надано 16 834 послуги щодо отримання ліцензії, внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та Єдиному реєстрі ліцензіатів та місць обігу пального, припинення дії ліцензій, надання витягів з зазначених Єдиних реєстрів ліцензіатів, внесення та виключення місць зберігання алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, до/з Єдиного реєстру місць зберігання, а також внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі місць зберігання.
Упродовж січня – жовтня 2025 року видано 7 129 довідок - підтвердження статусу податкового резидента України, 34 довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, 291 довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), 447 довідок про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) та 864 довідки про доходи.
До Реєстру неприбуткових установ та організацій включено 1 474 підприємств (установ, організацій), внесено 194 зміни до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій. Також надано 2 342 витяги з Реєстру неприбуткових установ та організацій.